سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir

دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف می توانند برای ثبت نام مدرسه خرد در بازه ی مقرر به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir مراجعه نمایند.

مدرسه خرد جز یکی از بهترین و کیفیت ترین دبیرستان های غیرانتفاعی میباشند . این موسسه هر ساله در تمامی پایه های تحصیلی اقدام به جذب دانش آموز می نماید.

مدرسه منظومه خرد با هدف فراهم آوردن محیطی سالم، شاد و یادگیری به همراه نوآوری تاسیس شده است. دانش آموزان که داوطلب ورود به مدارس هستند باید ابتدا فرآیند پیش ثبت نام مدارس منظومه خرد را انجام دهند و پس از آن در صورت قبولی در پیش ثبت نام مدرسه خرد برای انجام ثبت نام حضوری به این مدارس مراجعه نمایند.

در ادامه این متن به توضیح در خصوص سایت ثبت نام مدرسه خرد، پیش ثبت نام مدارس خرد، پیش ثبت نام در مقاطع مختلف و… خواهیم پرداخت برای آشنایی بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام مدرسه خرد

مؤسسه منظومه خرد فعالیت آموزشی خود را در قالب دبیرستان دخترانه (به صورت غیردولتی) از سال 1379 آغاز کرده است. این موسسه با مشارکت  حدود٥٧  از همکاران فرهنگی تاسیس شده و مدیریت آن بر عهده خانم حائری زاده بوده است.

 پس از این ، مجتمع منظومه خرد شامل پایه های مختلف تحصیلی از جمله  پیش دبستانی ، دبستان و دبیرستان و پیش دانشگاهی در محل فعلی مدرسه و در ولنجک تهران شروع به فعالیت نمود.

در طول دوران فعالیت تلاش موسسه منظومه خرد بر این بوده است تا با برنامه ریزی های مشخص و اصولی از ظرفیت منابع انسانی ماهر و متخصص در موقعیت های مختلف استفاده نماید.

مدارس خرد شامل پایه مختلف تحصیلی از جمله پیش ‌دبستان ، دبستان متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان می باشد. همچنین این مدرسه دارای واحدها و بخش های زیادی از جمله واحد توسعه سازمانی ، واحد فناوری اطلاعات ، واحد آزمون ، واحد مشاوره ، خانه‌ هنر خرد ، انتشارات منظومه‌ خرد ، مجموعه‌ ورزشی و … می باشد. از جمله امکانات این مدرسه می توان به سالن غذاخوری ، آزمایشگاه ، کتابخانه ،سالن همایش و …  اشاره نمود.

سایت ثبت نام مدرسه منظومه خرد

مدرسه خرد جز یکی از مدارس خوب در تهران است. دانش آموزان باید دقت داشته باشند که  پذیرش میان پایه در این مدرسه معمولا به سختی انجام می گیرد و در صورتی که  قصد ثبت نام و ادامه تحصیل در این مدرسه را دارید بهتر است از پایه پیش دبستانی یا سال اول دبیرستان در آزمونهای ورودی شرکت کنید و برای تحصیل در این مدرسه اقدام نمایید.

علاقمند به تحصیلی در این مدرسه خرد باید برای ثبت نام در این مدرسه باید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir اقدام نمایند.

در صورت قبولی در پیش ثبت نام مدرسه خرد و موفقیت در تمامی مراحل، دانش آموزان می توانند اقدام به ثبت نام حضوری در مدرسه منظومه خرد نمایند.

پیش ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir

همان طور که پیش از این نیز عنوان شد مدرسه خرد جز یکی از بهترین مدارس با امکانات و سطح آموزشی و تحصیلی بالا می باشد. دانش آموزان برای پذیرش در این مدارس باید با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد اقدام به پیش ثبت نام نموده و بعد از انجام این مرحله در صورت قبولی در آزمون ورودی مدرسه خرد برای مرحله دوم دعوت خواهند شد. در صورت طی کلیه مراحل پذیرش، دانش آموزان می توانند به تحصیل در این مدارس بپردازند.

همان طور که اشاره شد فرآیند پیش ثبت نام مدرسه خرد به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد با آدرس اینترنتیkheradedu.ir انجام می پذیرد و علاقمندان می بایست در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

برای انجام پیش ثبت نام در سایت ثبت نام مدرسه خرد ، به کد ملی ، شماره سریال شناسنامه دانش آموزان و پدر و مادر دانش آموز نیاز دارید. پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام و تکمیل مدارک و اطلاعات در نهایت به شما رمز عبور ارائه خواهد شد. این کد پیگیری را باید نگهداری نموده و تا پایان مراحل نزد خود نگاه دارید.

پذیرش دانش‌آموز در مدارس خرد، تنها از طریق گذراندن تمامی مراحل پذیرش، امکان‌ دارد.

سایت ثبت نام مدرسه خرد

دانش آموزان و اولیا دقت داشته باشند که  فرم پیش‌ثبت‌نام، باید به طور کامل و صحیح پر شود. در صورت ثبت اطلاعات ناقص یا نادرست در فرم پیش ثبت نام و باقی مراحل ، پذیرش نوآموز/ دانش‌آموز متوقف خواهد شد.

در پایان مرحله پیش ثبت نام به شما رمز عبوری ارائه خواهد شد و فرآیند پیش‌ثبت‌نام شما تنها با دریافت رمز عبور کامل می گردد.

داوطلبان پذیرش در مدرسه منظومه خرد می توانند نتیجه‌ی هر یک از مراحل پذیرش را در لینک رهگیری پیش‌ثبت‌نام مشاهده نمایند و در صورتی که در مرحله پیش ثبت نام پذیرفته نشده باشید از طرف این موسسه با شما تماس گرفته نخواهد شد.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir  کلیک کند.

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد- پایه پیش دبستان

همان طور که پیش از این هم خواندید دانش آموزان پایه پیش دبستانی در صورت داشتن شرایط سنی مناسب برای ورود به این پایه می توانند برای پیش ثبت نام پیش دبستانی مدرسه خرد اقدام نمایند.

اولیا این دانش آموزان می بایست در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir برای ثبت نام اقدام نمایند. پذیرش در پایه پیش دبستانی برای متولدین نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۷ و نیمه‌ی اول سال ۱۳۹۸ امکان‌پذیر است.
اولویت پذیرش در دوره پیش دبستانی با کسانی است  که زودتر پیش ثبت نام  کرده اند و در صورتی که ظرفیت پیش دبستان های مجموعه خرد تکمیل شود این مدرسه مسوولیتی بابت ثبت نام دانش آموزان جدید نخواهد داشت.

زمان پیش ثبت نام مدرسه خرد- پایه پیش دبستانی

اولیا باید در بازه زمانی مقرر برای پیش ثبت نام با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir برای انجام پیش ثبت نام فرزند خود اقدام نمایند

شروع فرآیند پیش‌ثبت‌نام در پایه پیش دبستانی از  یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

بعد از دریافت رمز عبور و تایید تمامی مدارک ارسال شده، اولیای دانش آموزان می توانند از نیمه دوم خردادماه به لینک رهگیری مربوط به پیش ثبت نام دانش آموز مراجعه کرده و مراحل بعد را پیگیری کنند.

مراحل پذیرش دانش آموزان این مقطع نیز تقریبا از نیمه دوم تیر ماه آغاز خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام مدرسه خرد – پایه پیش دبستانی

از جمله مدارک لازم برای ثبت نام پیش دبستانی مدرسه خرد می توان به این موارد اشاره نمود

•تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه دانش آموز (زیر هم در یک صفحه)

•عکس جدید دانش آموز (بیشتر از سه ماه از عکاسی نگذشته باشد.)

•تصویر شناسنامه‌ های پدر و مادر دانش آموز

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد – متوسطه اول

دانش آموزان مقطع متوسطه اول می توانند در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir برای انجام پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

بعد از پیش ثبت نام در مرحله اول دانش آموزان از نظر علمی مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت کسب حد نصاب نمره‌ی لازم برای مرحله دوم دعوت خواهند شد.

پذیرش در مقطع متوسطه اول تنها برای پایه‌های زیر امکان پذیر اشت.

* ورود به پایه‌ی هفتم

* ورود به پایه‌ی هشتم

دانش آموزان دقت داشته باشند که برای پیش‌ثبت نام در پایه‌ی هشتم می بایست در پایان ترم اول سال هفتم معدل بالای ۱۹ کسب نموده باشند.

بعد از انجام پیش ثبت نام و دریافت رمز عبور ، مدارک ارسالی توسط این مدرسه بررسی شده و در صورت تایید دانش آموزان می توانند از نیمه اول اردیبهشت ماه از با مراجعه به لینک رهگیری پیش‌ثبت‌نام، برای پیگیری مراحل پذیرش خود اقدام نمایند.

در این مقطع  دانش آموزان برای انجام پیش‌ثبت‌نام، به کد ملی و شماره‌ی سریال شناسنامه‌ ، کدملی پدر و مادر نیاز دارند.و حتما باید این موارد را به طور دقیق در فرم پیش ثبت نام خود تکمیل نمایند.

دقت داشته باشید که اطلاعات فرم پیش ثبت نام را باید به طور دقیق و کامل تکمیل نمایید در صورتی که اطلاعات به صورت نادرست تکمیل شده باشد پذیرش دانش‌آموز در هر مرحله‌ای متوقف خواهد شد.

توجه داشته باشید که در پایان پیش ثبت نام باید حتما رمز عبور خود را دریافت کنید و تنها در این صورت است که انجام پیش‌ثبت‌ نام شما نهایی و کامل خواهد شد.

مراحل پذیرش خود در موسسه منظومه خرد را می توانید با مراجعه به لینک رهگیری پیش‌ثبت‌نام مشاهده و پیگیری نمایید.

زمان پیش‌ثبت‌نام مدرسه خرد – متوسطه اول

پیش ثبت نام در مقطع متوسطه اول تنها در بازه زمانی مشخص امکان پذیر است شروع پیش‌ثبت نام مقطع متوسطه اول مدارس خرد از تاریخ دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

مدارک لازم برای پیش ثبت نام مدرسه خرد- متوسطه اول

* تصویر صفحه‌ی اول شناسنامه‌ی دانش‌آموز

* عکس دانش‌آموز (پرسنلی و با مقنعه، عکس باید جدید باشد)

* کارنامه‌ی ترم اول سال تحصیلی جاری (تا اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، فرصت برای ارسال تصویر کارنامه وجود دارد.)

پیش ثبت نام مدرسه منظومه خرد- متوسطه دوم

دانش آموزان مقطع متوسطه دوم نیز می توانند با توجه به توضیحات زیر برای پیش ثبت نام خود در بازه زمانی مقرر اقدام نمایند. پذیرش در این پایه نیز با گذراندن دو مرحله آزمون علمی و مصاحبه امکان پذیر است. و دانش آموز پس از قبولی در مرحله اول به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد.

پذیرش در مقطع متوسطه دوم، تنها برای پایه‌ها و رشته‌های زیر امکان پذیر خواهد بود.

* ورود به پایه‌ی دهم: رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و گرافیک (هنرستان)

*ورود به پایه‌ی یازدهم: رشته‌های تجربی،ریاضی و انسانی

*از پایه‌ی دهم به یازدهم، امکان تغییر رشته درون شاخه (از ریاضی به تجربی و برعکس و یا انسانی) وجود دارد.

*برای انجام پیش‌ثبت‌نام در هر یک از رشته های گفته شده در پایه یازدهم دانش آموزان باید معدل بالای ۱۹ در پایان ترم اول سال دهم کسب نموده باشند.

*ورود به پایه‌ی دوازدهم: رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی

*برای پیش‌ثبت‌نام در هر یک از رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی پایه دوازدهم دانش آموزان باید دارای معدل بالای ۱۹ در پایان ترم اول سال یازدهم باشند.

* از پایه‌ی‌ یازدهم به دوازدهم، امکان تغییر رشته درون شاخه وجود دارد ولی برای تغییر شاخه این امکان وجود ندارد.

دانش‌آموزانی که قصد تغییر رشته در پایه‌ی دوازدهم را دارند، می توانند در آزمون رشته‌ی مقصد شرکت کنند.

زمان پیش ثبت نام مدرسه خرد- دوم متوسطه

شروع پیش‌ثبت‌نام در این پایه از دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت نام مدرسه خرد- متوسطه دوم

* تصویر صفحه‌ی اول شناسنامه‌ی دانش‌آموز

* عکس دانش‌آموز (پرسنلی و با مقنعه، عکاسی باید جدید باشد)

* کارنامه‌ی ترم اول سال تحصیلی جاری

دانش آموزان دقت داشته باشند که دانش آموزان در پایه‌های دهم و یازدهم،تا چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، و در پایه‌ی دوازدهم، تا ۱۴ اسفندماه 1401 می توانند کارنامه خود را ارسال نمایند

* پذیرش دانش‌آموز برای ورود به پایه‌ی دوازدهم بدون کنکور فراهم است. به این منظوردرهفته اول تیر ماه سال ۱۴۰۲ با این دانش آموزان تماس گرفته خواهد شد.

در این مقاله به توضیحات کامل در خصوص سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir ، نحوه انجام ثبت نام در این مدرسه در مقاطع مختلف ، زمان پیش ثبت نام مدرسه خرد، مدارک لازم برای پیش ثبت نام و… پرداختیم. در صورتی در این زمینه سوال یا ابهامی دارید میتوانید از طریق کامنت سوالات خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان این مجموعه به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir

سایت ثبت نام مدرسه خرد با آدرس اینترنتی kheradedu.ir برای انجام ثبت نام در دسترس است.

دانش اموزان برای ثبت نام باید در زمان معین به سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir مراجعه نمایند. در خصوص نحوه ثبت نام در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

شروع پیش‌ثبت نام مقطع متوسطه اول مدارس خرد از تاریخ دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود اطلاعات تکمیلی در این خصوص در متن ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (21 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدرسه خرد kheradedu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا